شناسهٔ خبر: 175807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل خبر داد؛

جابه‌جایی ۶۳۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

جابه‌جایی بیش از ۹ هزار ۷۰۰ نفر زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان چهارمحال و بختیاری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۶۳۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته بیش از ۱۰۱ هزار صورت وضعیت صادر شده، افزود: ۶۲ شرکت حمل‌ونقل مسافری در استان اردبیل فعالیت می‌کند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد حدود ۳۲۷ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، حدود ۲۴۵هزار نفر با وسیله نقلیه سواری و ۵۹ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس جابه‌جا شده است.

وی گفت: در طرح جابه‌جایی زائران حسینی با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل و خادمان مردم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیش از ۱۱ هزار زائر عاشق کربلای معلی در قالب ۵۱۲ سفر جابه‌جا شده و بیش از ۵۰۰ نفر زائر نیز در قالب ۱۶ سفر تا کنون جهت زیارت و حضور در صحن و سرای آسمانی امام رضا علیه اسلام عازم مشهد مقدس شده اند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده پرتلاش مسافری را یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت ها و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.